ďťż

owłosienie





papi1989 - 2005-03-30 19:56
owłosienie
  moja koleżanka ma spory kompleks a jest nim owłosenie zwłaszcza na brzuchu te włoski nie są ani grube ani długie ale jednak ciemne słyszałam ostatnio ze takie rzeczy leczy się hormonalnie chciałabym sie coś więcej o m tym dowiedzieć wiem że bieze sie wtedy tabletki antykoncepcyjne można je kupić sobie bez recepty?jakie to są takie te tabletki które by nie powodowały by tycia ?





paula78 - 2005-04-01 11:33

  owłosienie zalezy od wielu czynników ,skoro kolezanka ma ciemną karnacje to i owłosienie na brzuchu bedzie ciemne jesli nie sa to grube ,długie włosy to nie ma sie czego wstydzic,
takim jest typem ,jelsi włosy sa grube ,długie to moze to świadczyc o zaburzeniach hormonalnych wtedy trzeba pójsc do ginekologa ,endokrynologa na rozmowe.

pigułki antykoncepcyjne wszytskie sa na recepte i same w sobie nie powodują tycia ale mogą zwiększac łaknieni i stąd ew. tycie.

namów koleznake na wizyte u lekarza który stwierdzi ew. zaburzenia .
pzdr
paula



madziakowalska - 2005-06-11 17:34
Dot.: owłosienie
  ja mam wiekszy problem a mianowiscie to zbedne owłosienie mam na twarzy sa to okolice brody i pod nosem. pozbywanie sie ich woskiem nic nie daje po tyodniu odrastacja czy to tez mozna jakos leczyc hormonalnie?